W skład takiego systemu wchodzą słuchawki do call center z ładowarkami oraz pojedyncza stacja bazowa

2019-09-27

Dobierając sprzęt telekomunikacyjny do call center, zamiast kupować “jakieś słuchawki komputerowe z mikrofonem” warto zainwestować w dedykowane słuchawki call center. Pod tym względem wymieniamy oczywiście słuchawki przewodowe i bezprzewodowe. Polecamy zarówno słuchawki z mikrofonem USB, jak również modele przeznaczone do telefonów, dedykowane sportowcom oraz osobom będącym często w podróży. W skład takiego systemu wchodzą słuchawki do call center z ładowarkami oraz pojedyncza stacja bazowa. Z kolei słuchawki nauszne dla jednych są najwygodniejsze i najbardziej stabilne, a dla innych stanowią swego rodzaju „relikt” sprzed epoki dousznych. Słuchawki bezprzewodowe posiadają jedną, mocną zaletę – nie mają kabla, który ogranicza nam ruchy czy się plącze. Słuchawki z mikrofonem do telefonu, PC, speakerfony i inne urządzenia spełniają najwyższe standardy i ustawiają poprzeczkę na najwyższym możliwym poziomie. Słuchawki dla biznesu są skonstruowane specjalnie po to, aby maksymalnie usprawnić proces komunikacji oraz zapewnić dobrą jakość dźwięku. Jeśli nie wiesz jakie słuchawki wybrać, skontaktuj się z nami - chętnie służymy pomocą. Słuchawki te cechuje bardzo dobra dynamika głośników, dochodząca nawet. Przed długi czas sądzono, że słuchawki douszne są niezdrowe, ponieważ zbyt mocno penetrują wnętrze ucha i słyszany dźwięk jest zbyt intensywny. Alternatywny rodzaj podłączenia to jeden jack obsługujący jednocześnie słuchawki i mikrofon (jak w smartfonach). Na takich stanowiskach odpowiednie słuchawki stają się zdecydowanie najważniejszym sprzętem, którego nie należy bagatelizować. Jeśli jeszcze są to słuchawki bezprzewodowe, to wydaje się, że nie ma lepszego rozwiązania, ale – jak zostało wspomniane – każdy powinien dobierać sprzęt do własnych preferencji i warunków pracy. Akustyka pomieszczenia), rodzaj i częstotliwość prowadzonych rozmów, a także typ urządzenia, do którego słuchawki są podłączane. Tego typu słuchawki instalują się zazwyczaj jako dodatkowa karta dźwiękowa. Oczywiście nasze słuchawki muszą wyróżniać się odpowiednim zasięgiem działania. Praca w call center jest jedną z tych, którą może podjąć prawie każdy z nas, nie mają większych kwalifikacji. Słuchawki dwuuszne lepiej sprawdzają się w pomieszczaniach, w których panuje duży hałas i telemarketer musi się odizolować od innych rozmawiających osób. Lista produktów obejmuje dostępne aktualnie modele marki LOGITECH z kategorii Słuchawki bezprzewodowe. Występują w różnych rodzajach, które dobierane są w zależności od terminalu, z którym słuchawki będą współpracować.

Aktualności

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018